Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Alshammari, Bandar"'
Autor:
Wahab, Abdul, Khan, Tariq Mahmood, Iqbal, Shahzaib, AlShammari, Bandar, Alhaqbani, Bandar, Razzak, Imran
Identification of suspects based on partial and smudged fingerprints, commonly referred to as fingermarks or latent fingerprints, presents a significant challenge in the field of fingerprint recognition. Although fixed-length embeddings have shown ef
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.11802
Autor:
Siddiqui, Mahrukh, Iqbal, Shahzaib, AlShammari, Bandar, Alhaqbani, Bandar, Khan, Tariq M., Razzak, Imran
Compared to contact fingerprint images, contactless fingerprint images exhibit four distinct characteristics: (1) they contain less noise; (2) they have fewer discontinuities in ridge patterns; (3) the ridge-valley pattern is less distinct; and (4) t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.09426
Background: The major activity components that make up the 24 hours of daily life, the so-called 'movement continuum' are sleep, comprising ~40% of time, sedentary behaviour (~40%), low intensity physical activity (LPA) (~15%), and moderate-to-vigoro
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.739213
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alshammari, Bandar S.
Change is best carried out by individual teachers, and, thus, identifying and resolving teachers concerns about an innovation is imperative in guiding the change process to a successful point of implementation. The purpose of this study was to iden
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2662/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computational Intelligence & Neuroscience. 7/15/2022, p1-17. 17p.