Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Alshaikh G"'
Autor:
Aldabeeb D, Alenzi EO, Alhaizan M, Alkhattabi M, Barry M, Alalshaikh NK, Temsah MH, Al-Tawfiq JA, Alshaikh G
Publikováno v:
International Journal of General Medicine, Vol Volume 17, Pp 3521-3530 (2024)
Dana Aldabeeb,1 Ebtihag O Alenzi,2 Maysoon Alhaizan,3 Mashael Alkhattabi,3 Mazin Barry,4,5 Nouf Khalid Alalshaikh,6 Mohamad-Hani Temsah,7,8 Jaffar A Al-Tawfiq,9– 11 Ghadeer Alshaikh1 1Department of Obstetrics and Gynecology, King Saud University, R
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c5c45e3442c4562aa66e41c6699a194
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Syed S, AlShaikh G
Publikováno v:
International Journal of Anatomy and Applied Physiology. :124-129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: To evaluates the effectiveness of problem-based learning (PBL) versus lecture based learning (LBL) as a learning tool in terms of retention, recall and reproducibility of knowledge among junior medical students. Methodology: This Post-test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::a86dd2d4d836934b8702bd115faf4403
https://zenodo.org/record/5709480
https://zenodo.org/record/5709480
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.