Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Alsaker, Melody"'
Autor:
Alsaker, Melody, Rautio, Siiri, Moura, Fernando, Agnelli, Juan Pablo, Murthy, Rashmi, Lassas, Matti, Mueller, Jennifer L., Siltanen, Samuli
Parallel-beam X-ray computed tomography (CT) and electrical impedance tomography (EIT) are two imaging modalities which stem from completely different underlying physics, and for decades have been thought to have little in common either practically o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.12992
Autor:
Alsaker, Melody, Cárdenas, Diego Armando Cardona, Furuie, Sérgio Shiguemi, Mueller, Jennifer L.
Publikováno v:
In Journal of Computational and Applied Mathematics 15 October 2021 395
Electrical Impedance Tomography (EIT) aims to recover the internal conductivity and permittivity distributions of a body from electrical measurements taken on electrodes on the surface of the body. The reconstruction task is a severely ill-posed nonl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1605.07303
Autor:
Alsaker, Melody, Mueller, Jennifer L.
A method for including a priori information in the 2-D D-bar algorithm is presented. Two methods of assigning conductivity values to the prior are presented, each corresponding to a different scenario on applications. The method is tested on several
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1505.01196
Publikováno v:
In Journal of Computational and Applied Mathematics 15 December 2019 362:276-294
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alsaker, Melody1 alsaker@gonzaga.edu, Mueller, Jennifer L.2 mueller@math.colostate.edu
Publikováno v:
Applied Computational Electromagnetics Society Journal. Feb2019, Vol. 34 Issue 2, p325-330. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.