Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Alsaiari, Omar"'
This study investigates the impact of emotionally enriched AI feedback on student engagement and emotional responses in higher education. Leveraging the Control-Value Theory of Achievement Emotions, we conducted a randomized controlled experiment inv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.15077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Altwejry, Abdullah Salem1, Alsaiari, Omar Amer1, Saleem, Elbaraa Rafat1, Alshanbri, Nawaf Khalid1, Alzahrani, Abdullah Attiah1, Alamri, Saleh Mofareh1, Mahfouz, Abdulaziz Salah Al-Din1, Alghamdi, Turki Ahmed1, Asiri, Faisal Mohammed1, Alzahrani, Ahmed Ali1 ahmedkafan7@gmail.com
Publikováno v:
Pharmacophore. Mar/Apr2020, Vol. 11 Issue 2, p123-126. 4p.