Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Alroqi, Haifa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mayor, Julien, Kartushina, Natalia, Mundry, Roger, Mani, Nivedita, Havron, Naomi, Łuniewska, Magdalena, Mieszkowska, Karolina, Aussems, Suzanne, de Carvalho, Alex, Perry, Lynn, Dynak, Agnieszka, Gonzalez-Gomez, Nayeli, Gibson, Shannon, Alroqi, Haifa, Almohammadi, Alaa, Gendler-Shalev, Hila, Aldrich, Naomi, Cashon, Cara, von Soest, Tilmann, Alaslani, Khadeejah
Stemming from an existing pre-registered project, on the role of SES and home activities on early language development in 8-36-month-old infants (https://osf.io/r85fw) during the first Covid-19 lockdown period in Spring 2020 (March-September 2020), t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::04056f705563795bc5f796eb7b391904
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kartushina, Natalia, Mani, Nivedita, Aslı, Aktan-Erciyes, Alaslani, Khadeejah, Aldrich, Naomi J., Almohammadi, Alaa, Alroqi, Haifa, Anderson, Lucy M., Andonova, Elena, Aussems, Suzanne, Babineau, Mireille, Barokova, Mihaela, Bergmann, Christina, Cashon, Cara, Custode, Stephanie, de Carvalho, Alex, Dimitrova, Nevena, Dynak, Agnieszka, Farah, Rola, Fennell, Christopher, Fiévet, Anne-Caroline, Frank, Michael C., Gavrilova, Margarita, Gendler-Shalev, Hila, Gibson, Shannon P., Golway, Katherine, Gonzalez-Gomez, Nayeli, Haman, Ewa, Hannon, Erin, Havron, Naomi, Hay, Jessica, Hendriks, Cielke, Horowitz-kraus, Tzipi, Kalashnikova, Marina, Kanero, Junko, Keller, Christina, Krajewski, Grzegorz, Laing, Catherine, Lundwall, Rebecca A., Łuniewska, Magdalena, Mieszkowska, Karolina, Munoz, Luis Eduardo, Nave, Karli, Olesen, Nonah, Perry, Lynn, Rowland, Caroline F., Santos Oliveira, Daniela, Shinskey, Jeanne, Veraksa, Aleksander N., Vincent, Kolbie, Zivan, Michal, Mayor, Julien
Publikováno v:
Kartushina, Natalia Mani, Nivedita Aslı, Aktan-Erciyes Alaslani, Khadeejah Aldrich, Naomi J. Almohammadi, Alaa Alroqi, Haifa Anderson, Lucy M. Andonova, Elena Aussems, Suzanne Babineau, Mireille Barokova, Mihaela Bergmann, Christina Cashon, Cara Custode, Stephanie de Carvalho, Alex Dimitrova, Nevena Dynak, Agnieszka Farah, Rola Fennell, Christopher Fiévet, Anne-Caroline Frank, Michael C. Gavrilova, Margarita Gendler-Shalev, Hila Gibson, Shannon P. Golway, Katherine Gonzalez-Gomez, Nayeli Haman, Ewa Hannon, Erin Havron, Naomi Hay, Jessica Hendriks, Cielke Horowitz-kraus, Tzipi Kalashnikova, Marina Kanero, Junko Keller, Christina Krajewski, Grzegorz Laing, Catherine Lundwall, Rebecca A. Łuniewska, Magdalena Mieszkowska, Karolina Munoz, Luis Eduardo Nave, Karli Olesen, Nonah Perry, Lynn Rowland, Caroline F. Santos Oliveira, Daniela Shinskey, Jeanne Veraksa, Aleksander N. Vincent, Kolbie Zivan, Michal Mayor, Julien . COVID-19 first lockdown as a window into language acquisition: associations between caregiver-child activities and vocabulary gains. Septentrio Conference Series. 2022, 2(1)-1
Language Development Research: An Open-Science Jo
Language Development Research: An Open-Science Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/92187
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/92187/1/covid_2022.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/92187/1/covid_2022.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The past few years have witnessed a rapid increase in children’s use of screen media. Despite the widespread use of technology in Saudi Arabia, research on screen media use among young children is scarce. The current study provides a comprehensive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::5294253482b8cb02962104b2bda401bc
Social isolation and vocabulary development: Insights from families with varying SES in Saudi Arabia
A convincing body of research has shown that shared book reading in early childhood promotes language development (O’Farrelly, Doyle, Victory, & Palamaro-Munsell, 2018; Sénéchal & Young, 2008). Yet, families with low socioeconomic status (SES) mi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d0ea65128a146b317ee6a83eb5f27e7b