Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Alraja, Abeer A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pijl, Em M.1 (AUTHOR) em.pijl@umanitoba.ca, Alraja, Abeer1 (AUTHOR), Duff, Elsie1 (AUTHOR), Cooke, Carol1 (AUTHOR), Dash, Stephen1 (AUTHOR), Nayak, Nichole1 (AUTHOR), Lamoureux, Jesse2 (AUTHOR), Poulin, Ginette3 (AUTHOR), Knight, Erin4 (AUTHOR), Fry, Ben5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Abuse Treatment, Prevention & Policy. 8/26/2022, Vol. 17 Issue 1, p1-20. 20p.
Autor:
Alraja, Abeer, Rieger, Kendra, Bearskin, Lisa, Reimer-Kirkham, Sheryl, Astle, Barb, Linton, Janice, Friesen, Monica, Kreiter, Elizabeth, Lounsbury, Kathleen, Morin, Francine, Seymour, Colleen, Victor, Patti, Johnson, Shelley
Statement of the Research Problem A national inquiry into the alarming number of missing and murdered Indigenous women and girls (MMIWG) was launched by the Government of Canada in September 2016 (Government of Canada, 2016). The inquiry’s general
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3510fcf79064e40ad67b852d2cb9e7c6
Autor:
Leslie, Kathleen, Myles, Sophia, Schiller, Catharine J., Alraja, Abeer A., Nelson, Sioban, Adams, Tracey L.
Publikováno v:
PLoS Digital Health; 4/28/2023, Vol. 1 Issue 4, p1-20, 20p
Publikováno v:
Policy, Politics & Nursing Practice; Feb2022, Vol. 23 Issue 1, p32-40, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alraja, Abeer Ali Moh'd
The clinical experience prepares nursing students to become competent and professional practitioners. Therefore, it is important to identify the key characteristics of a positive and constructive clinical learning environment. This cross-sectional st
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/4861