Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Alraddadi, Abdulaziz"'
Autor:
Tobaiqi, Muhammad Abubaker, Albouq, Rawaf Adel, Ban, Ahmad Mustafa, Alharbi, Abeer Khalid, Alhejaili, Razan Abdulrahman, Alrefaei, Hanan Mohammed, Alahmadi, Atheer Mubarak, Jaan, Sara Mohammed, Alshinqiti, Asmaa Abdulmajeed, Alraddadi, Shahad Ali, Alraddadi, Abdulaziz Ali, Altowairqi, Fahad M., Almalki, Ibrahim S., Albadrani, Muayad
Publikováno v:
Healthcare (2227-9032); Dec2024, Vol. 12 Issue 23, p2339, 16p
Autor:
Alraddadi, Abdulaziz Saleh
Publikováno v:
Engineering, Technology & Applied Science Research; Aug2023, Vol. 13 Issue 4, p11505-11510, 6p
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 9(01):476-479
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=105178
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 8(02):468-471
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=203486
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 7(02):116-120
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=132716
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 6(01):225-228
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=129043
Autor:
Alraddadi, Abdulaziz
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 5(01):337-342
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=38775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
eLearning & Software for Education; 2013, Issue 1, p476-479, 4p