Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Alping, Peter"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fink, Katharina, Gorczyca, Agnes, Alping, Peter, Englund, Simon, Farmand, Susan, Langer-Gould, Annette M, Piehl, Fredrik, McKay, Kyla, Frisell, Thomas, Razaz, Neda
Supplemental material, sj-docx-1-msj-10.1177_13524585231161492 for Multiple sclerosis, disease-modifying drugs and risk for adverse perinatal and pregnancy outcomes: Results from a population-based cohort study by Katharina Fink, Agnes Gorczyca, Pete
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::07b85887b6661a04edad88891790d15f
Objective To assess safety outcomes for the induction therapies alemtuzumab and autologous hematopoietic stem cell transplantation (AHSCT) compared to noninduction disease-modifying therapies. Methods We performed a population-based cohort study link
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4c4fc5a057dd2540b7f9eafb34dca06c
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-447732
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-447732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.