Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Alpay SP"'
Publikováno v:
Kesim, MT; Zhang, J; Alpay, SP; & Martin, LW. (2014). Enhanced electrocaloric and pyroelectric response from ferroelectric multilayers. Applied Physics Letters, 105(5). doi: 10.1063/1.4892455. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0v1174pm
Applied Physics Letters, vol 105, iss 5
Applied Physics Letters, vol 105, iss 5
Room temperature pyroelectric properties and adiabatic temperature change of (001)-textured ferroelectric multilayers on Si are computed by taking into account electrostatic interlayer interactions and thermal strains. We show that by adjusting inter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::42987f9bb16f31707aaaff0054b2e23a
http://www.escholarship.org/uc/item/0v1174pm
http://www.escholarship.org/uc/item/0v1174pm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.