Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Alozie, Nonye"'
Autor:
Som, Anirudh, Kim, Sujeong, Lopez-Prado, Bladimir, Dhamija, Svati, Alozie, Nonye, Tamrakar, Amir
Collaboration is identified as a required and necessary skill for students to be successful in the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM). However, due to growing student population and limited teaching staff it is difficul
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.09623
Autor:
Som, Anirudh, Kim, Sujeong, Lopez-Prado, Bladimir, Dhamija, Svati, Alozie, Nonye, Tamrakar, Amir
K-12 classrooms consistently integrate collaboration as part of their learning experiences. However, owing to large classroom sizes, teachers do not have the time to properly assess each student and give them feedback. In this paper we propose using
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.06667
Publikováno v:
International Journal of Science Education; Sep2024, Vol. 46 Issue 14, p1432-1479, 48p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2010 Apr . 72(4), 225-230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/abt.2010.72.4.5
Elementary Teacher Adaptations to Engineering Curricula to Leverage Student and Community Resources.
Publikováno v:
Journal of Pre-College Engineering Education Research; 2021, Vol. 11 Issue 1, p70-88, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.