Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Alniaçik, Ümit"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing & Marketing Research / Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi; eyl2024, Vol. 17 Issue 3, p591-617, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 15 September 2014 150:336-344
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 15 September 2014 150:541-551
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 6 November 2013 99:274-281
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 6 November 2013 99:265-273
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
LİKERT ÖLÇEKLERİNDE SEÇENEK ETİKETLEME KARARLARI: KULLANILAN ETİKETLER ÖLÇÜM SONUÇLARINI ETKİLER Mİ?
Autor:
DURSUN, İnci1 incidursun@gtu.edu.tr, ALNIAÇIK, Ümit2 umit.alniacik@kocaeli.edu.tr
Publikováno v:
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitisü Dergisi. 2019, Vol. 33, p148-196. 49p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.