Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Alnıaçık, Esra"'
Autor:
Mehtap, Özge, Alnıaçık, Esra
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 15 September 2014 150:1111-1119
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 15 September 2014 150:336-344
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 6 November 2013 99:274-281
Autor:
Alnıaçık, Esra1 esra.alniacik@kocaeli.edu.tr, Of, Mustafa2 mustafaof@gmail.com, Balkaş, Jale3 jaleyasar1@gmail.com, Tülemez, Soner4 sonertulemez@gmail.com, Mirzayev, Magsud4 magsudmirze@hotmail.com, Alfarra, Hazem4 hazem2311@gmail.com
Publikováno v:
Business & Management Studies: An International Journal (BMIJ). 2021, Vol. 9 Issue 1, p248-266. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Balkan & Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS); 2020, Vol. 6 Issue 4, p43-55, 13p
Bu araştırmada reklamlarda çevreci iddiaya yer verip vermemenin ve reklamlarda kullanılan çevreci iddianın belirginlik düzeyinin, reklam etkililiği üzerindeki etkisi incelenmiştir. Araştırmada çamaşır makinesi, kol saati ve DVD oynatı
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3106::5303e034a252365a5c86b303ae2891a1
https://hdl.handle.net/11421/264
https://hdl.handle.net/11421/264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia Social and Behavioral Sciences; October 2012, Vol. 58 Issue: 1 p355-362, 8p