Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Almusawi H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Almusawi, H, Almusawi, Hashemiah
Phonological and morphological awareness are shown to be predictors of hearing and deaf children's literacy achievements in various languages, and Arabic is assumed to be no different. However, this might not be the case for two reasons. Firstly, the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::6c749a1bd34db28d5297d0b029b3767b
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:dd3a9e2a-7322-4ad7-9f32-913780e743b1
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:dd3a9e2a-7322-4ad7-9f32-913780e743b1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 126, p 03002 (2017)
This research work presents the simulation based study of a commercial solar cell for analyzing the real-time behavior of a PV module. The mathematical modelling is based on Equivalent circuit of the solar cell and demonstrating the practical approac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2e247ed91af4d66b4d57ccadb5ea4f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.