Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Almousa, Moudi"'
Autor:
Almousa, Moudi
Publikováno v:
Research Journal of Textile and Apparel, 2021, Vol. 25, Issue 4, pp. 380-395.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RJTA-10-2020-0112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Almousa, Moudi1 (AUTHOR) Almousa@ksu.edu.sa, Jin, Byoungho2 (AUTHOR), Yang, Heesoon3 (AUTHOR), Kim, Naeun2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Nov2019, Vol. 61 Issue 6, p668-682. 15p. 6 Charts.
Autor:
Alfhaid, Fahad Mohammad, Aljulifi, Mohammed Zaid, Almutairi, Fahad Hamdan R., Alanazi, Khalid Falah, Alanazi, Abdulaziz Mfwad, Aldhafiri, Hamad Jubair, Almutairi, Maryam Awad, Almousa, Moudi Abdulrahman, Alotaibi, Wojdan Suhail, Almotairi, Abdullah Helal, Almhmd, Abdalah Emad, Bin Saqyan, Abdulaziz
Publikováno v:
Journal of Pioneering Medical Sciences; Apr2024, Vol. 13 Issue 2, p101-107, 7p
Publikováno v:
Management Decision, 2018, Vol. 56, Issue 8, pp. 1663-1681.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-10-2016-0751
Autor:
Alfhaid, Fahad, Alzahrani, Mansour, Aljulifi, Mohammed, Alrohaimi, Yousef, Alawlah, Maram, M. AlMutairi, Fatimah, H. Alkahtani, Sara, Almousa, Moudi, Alrashidi, Shahad
Publikováno v:
Journal of Pharmacy & Bioallied Sciences; 2024 Suppl, Vol. 16, p695-698, 4p
Publikováno v:
International Journal of Marketing, Communication and New Media; No 8 (2020): Special Number SMM
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::66b428822d001c15d59eb22d63b531b7
http://u3isjournal.isvouga.pt/index.php/ijmcnm/article/view/487
http://u3isjournal.isvouga.pt/index.php/ijmcnm/article/view/487
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Cultural Marketing Strategy; March 2018, Vol. 3 Issue: 1 p70-81, 12p