Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Almond, Russell"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As observations and student models become complex, educational assessments that exploit advances in technology and cognitive psychology can outstrip familiar testing models and analytic methods. Within the Portal conceptual framework for assessment d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1301.6722
The application of Bayesian networks (BNs) to cognitive assessment and intelligent tutoring systems poses new challenges for model construction. When cognitive task analyses suggest constructing a BN with several latent variables, empirical model cri
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1301.3902
Publikováno v:
The American Statistician, 2000 May 01. 54(2), 89-93.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2686023
Publikováno v:
Journal of Computational and Graphical Statistics, 1997 Jun 01. 6(2), 160-181.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1390929
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 2009 Dec 01. 34(4), 491-521.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25654093
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 2007 Dec 01. 44(4), 341-359.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20461868
Autor:
Almond, Russell G.
Publikováno v:
In International Journal of Approximate Reasoning 2010 51(2):167-178
Publikováno v:
In International Journal of Approximate Reasoning 2009 50(3):450-460
Autor:
Almond, Russell G.
Publikováno v:
Technometrics, 1995 Aug 01. 37(3), 267-270.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1269907