Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Allosteric learning"'
Autor:
Hüseyin BAYRAM
Publikováno v:
Mimbar Sekolah Dasar; Vol 9, No 1 (2022); 58-80
Allosteric learning approach advocates the acquisition of knowledge through experiences, and this could be appropriate for social studies course since its content is based on daily life. This study was conducted in a middle-school located in a provin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Babaoğlu, Hatice Melike
5. sınıf İngilizce dersinde allosterik öğrenme modelinin, öğrencilerin eleştirel düşünme ve problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine etkisini belirlemeye yönelik bu araştırmada, nicel ve nitel araştırma desenler
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d6b7ee99121c0b99c20c172b8a6487f9
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/104956
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/104956
Autor:
Gökçedağ, Onur
Bu çalışmanın genel amacı, dördüncü sınıf Fen ve Teknoloji dersinde allosteriköğrenme yaklaşımının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına, güdülerine ve akademikbaşarılarına etkisini araştırmaktır. Araştırma deneysel mod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::769116f21f7d49647a66dce8b4a8cba2
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/205767
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/205767
Publikováno v:
Pan African Medical Journal; Vol. 19 No. 1 (2014)
The Pan African Medical Journal, Vol 19, Iss 86 (2014)
The Pan African Medical Journal
The Pan African Medical Journal, Vol 19, Iss 86 (2014)
The Pan African Medical Journal
Même après l'entrée en dialyse, la prévalence de l'hypertension artérielle (HTA) reste élevée. Elle est souvent greffée d'une forte morbi-mortalité, et altère la qualité de vie des patients hémodialysés chroniques. La « méthode du poid
Autor:
Vatonne, Marie-Catherine
Publikováno v:
Expressions
Expressions, Institut universitaire de formation des maîtres (IUFM) Réunion, 2010, Épistémologie et didactique de l'informatique et des mathématique, pp.75-91
Expressions, Institut universitaire de formation des maîtres (IUFM) Réunion, 2010, Épistémologie et didactique de l'informatique et des mathématique, pp.75-91
National audience; This paper means to introduce a neophyte public – high-school or college students – to logical negation. It rests on an explanation of “current” negations –those used in everyday life – and of their common points and di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5ff3dd010f501c5aa18b581f0a890fe2
https://hal.univ-reunion.fr/hal-02388561
https://hal.univ-reunion.fr/hal-02388561
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.