Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Allison, Kimberley"'
Autor:
Bibby, Kit, McDonald, Fiona E.J., Ciarrochi, Joseph, Allison, Kimberley R., Hulbert-Williams, Nicholas J., Konings, Stephanie, Wright, Adam, Tracey, Danielle, Patterson, Pandora
Publikováno v:
In Journal of Contextual Behavioral Science July 2024 33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allison, Kimberley1 (AUTHOR), Power, Rosalie1 (AUTHOR), Ussher, Jane M.1 (AUTHOR) j.ussher@westernsydney.edu.au, Perz, Janette1 (AUTHOR), the Out with Cancer Study Team (AUTHOR), Hawkey, Alexandra (AUTHOR), Parton, Chloe (AUTHOR), Watson, Lucy (AUTHOR), Hickey, Martha (AUTHOR), Dowsett, Gary W. (AUTHOR), Anazodo, Antoinette (AUTHOR), Boydell, Katherine (AUTHOR), Bruce, Jenni (AUTHOR), Gilmore, Tenley (AUTHOR), Ryan, Sam (AUTHOR), Ellis, Colin (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Cancer. 1/5/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-18. 18p.
Autor:
Allison, Kimberley R., Patterson, Pandora, McDonald, Fiona E.J., Bibby, Kit, Ciarrochi, Joseph, Tracey, Danielle, Hayes, Louise L., Wright, Adam, Konings, Stephanie, Davis, Esther, Hulbert-Williams, Nicholas J., Wakefield, Claire E., White, Kate
Publikováno v:
In Journal of Contextual Behavioral Science April 2023 28:91-101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ussher, Jane M., Perz, Janette, Allison, Kimberley, Power, Rosalie, Hawkey, Alexandra, Dowsett, Gary W., Hickey, Martha, Parton, Chloe, McDonald, Fiona E.J., Davis, Ian D., Quinn, Gwendolyn P., Boydell, Katherine, Robinson, Kerry H., Chambers, Suzanne, Anazodo, Antoinette
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling July 2022 105(7):2512-2523
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review June 2022 137
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2020 78:1-12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.