Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Allery, Lynne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
BMC Medical Education
BMC Medical Education
BackgroundCommunication skills (CS) are important and teachable, however, many Asian medical schools’ curricula do not incorporate them. Patan Academy of Health Sciences in Nepal identifies CS within its’ aims and curriculum. CS are taught from c
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1997 Mar . 314(7084), 870-874.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25174055
Additional file 1. Semi- Structured Interview Schedule – 4th Year Students.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7ef7908f61c62223539cfda9ff5a7faa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muddiman, Esther, Bullock, Alison, Hampton, Jennifer, Allery, Lynne, MacDonald, Janet, Webb, Katie, Pugsley, Lesley
Background\ud Rising numbers of patients with multiple-conditions and complex care needs mean that it is increasingly important for doctors from different specialty areas to work together, alongside other members of the multi-disciplinary team, to pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::68017f54442aa69b68718de37cdcfada
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/119450/7/s12909-019-1493-2.pdf
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/119450/7/s12909-019-1493-2.pdf
Autor:
Allery, Lynne1
Publikováno v:
Education for Primary Care. Nov2012, Vol. 23 Issue 6, p446-450. 5p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Allery, Lynne1
Publikováno v:
Education for Primary Care. May2006, Vol. 17 Issue 3, p270-274. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.