Zobrazeno 1 - 10
of 380
pro vyhledávání: '"Allen‐Meares, Paula"'
Autor:
Tayal, Anuja, Di Eugenio, Barbara, Salunke, Devika, Boyd, Andrew D., Dickens, Carolyn A, Abril, Eulalia P, Garcia-Bedoya, Olga, Allen-Meares, Paula G
We propose a dialogue system that enables heart failure patients to inquire about salt content in foods and help them monitor and reduce salt intake. Addressing the lack of specific datasets for food-based salt content inquiries, we develop a templat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.01182
Autor:
Allen-Meares, Paula, author, Montgomery, Katherine L., author
Publikováno v:
The School Services Sourcebook : A Guide for School-Based Professionals, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197603413.003.0057
Publikováno v:
Social Service Review. Dec2019, Vol. 93 Issue 4, p880-883. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allen-Meares, Paula, author, Shanks, Tina R., author, Gant, Larry M., author, Hollingsworth, Leslie, author, Miller, Patricia L., author
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780190463311.001.0001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hong, Jun Sung, Merrin, Gabriel J., Crosby, Shantel, Jozefowicz, Debra M. Hernandez, Lee, Jeoung Min, Allen-Meares, Paula
Publikováno v:
Journal of Immigrant and Minority Health, 2016 Oct 01. 18(5), 996-1006.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48709106
Autor:
Israel, Barbara A., Janz, Nancy K., Jensen, Megan E., Zimmerman, Marc A., Allen-Meares, Paula, Barclay, Gillian, Becker, Adam, Brown, Randall, Coleman, Mary Sue, Doctor, Linda Jo, Evans, David, Houghton, Helen H., Janevic, Mary R., Johnes, Stephanie, Jordan, Susan, Kotowicz, William, Leo, Harvey L., Patel, Minai R., Philbert, Martin, Udow-Phillips, Marianne, Yuzhi, Chen
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2014 Oct 01. 41(5), 555-558.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45088186
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780195382501.001.0001