Zobrazeno 1 - 10
of 158
pro vyhledávání: '"Allen, Liz"'
This study examines whether there is any evidence of bias in two areas of common critique of open, non-anonymous peer review - and used in the post-publication, peer review system operated by the open-access scholarly publishing platform F1000Researc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.03379
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Information Review, 2020, Vol. 44, Issue 5, pp. 1057-1076.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-11-2019-0347
Autor:
Merrick, Blair, Allen, Liz, Masirah M Zain, Nur, Forbes, Ben, Shawcross, Debbie L., Goldenberg, Simon D.
Publikováno v:
In Infection Prevention in Practice September 2020 2(3)
The Contributor Roles Taxonomy (CRediT) uses 14 standard roles to specify scholarly contributions to research publications. CRediT has been adopted by hundreds of journals and integrated into journal submission workflows. In 2022, CRediT was formaliz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=meta___arxiv::1f9eddd42e284bae6b242df015283ed5
https://osf.io/preprints/metaarxiv/n6249
https://osf.io/preprints/metaarxiv/n6249
Autor:
Allen, Liz1
Publikováno v:
Law in Context. Aug-Sep2021, Vol. 37 Issue 2, p54-61. 8p.
Publikováno v:
Learned Publishing. Jan2019, Vol. 32 Issue 1, p71-74. 4p. 1 Chart.
Autor:
Allen, Liz, Kelly, Shirley
Publikováno v:
Books Ireland, 2004 Jul 01(268), 137-138.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20632713
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.