Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Allen, Ayana"'
Autor:
Allen, Ayana Ma-El
A narrative analysis of the lived experiences of seven undergraduate African American females at Predominately White Institutions (PWIs) is presented in this study. The purpose of the study was to explore the ways the seven women constructed their id
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2010-12-9029
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Equity & Excellence in Education; Feb2016, Vol. 49 Issue 1, p115-127, 13p
Publikováno v:
Journal of Negro Education. Summer2014, Vol. 83 Issue 3, p352-370. 19p.
Publikováno v:
Journal of African American Males in Education; Spring2014, Vol. 5 Issue 1, p1-22, 22p
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Teaching & Learning; Summer2013, Vol. 3 Issue 2, p117-129, 13p