Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Allemang, Ashley"'
Autor:
Allemang, Ashley Jane
Behavior may have an innate or learned basis, and distinguishing among these alternatives has important implications for ecological and evolutionary processes. I conducted two studies to distinguish the innate versus acquired components of ecological
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1212173329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Food and Chemical Toxicology November 2018 121:72-81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cho, Eunnara, Allemang, Ashley, Audebert, Marc, Chauhan, Vinita, Dertinger, Stephen, Hendriks, Giel, Luijten, Mirjam, Marchetti, Francesco, Minocherhomji, Sheroy, Pfuhler, Stefan, Roberts, Daniel J., Trenz, Kristina, Yauk, Carole L.
Publikováno v:
OECD Series on Adverse Outcome Pathways; 7/11/2023, Issue 29, p1-154, 154p
Autor:
Cho, Eunnara, Allemang, Ashley, Audebert, Marc, Chauhan, Vinita, Dertinger, Stephen, Hendriks, Giel, Luijten, Mirjam, Marchetti, Francesco, Minocherhomji, Sheroy, Pfuhler, Stefan, Roberts, Daniel J, Trenz, Kristina, Yauk, Carole L
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a3a805d3a27395feb956ab659e06f2d4
http://hdl.handle.net/10029/625687
http://hdl.handle.net/10029/625687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.