Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Allard, Bradley"'
Library and learning experiences turned mobile: A comparative study between LIS and non-LIS students
Autor:
Lau, Kathleen S.N., Lo, Patrick, Chiu, Dickson K.W., Ho, Kevin K.W., Jiang, Tianji, Zhou, Qingshan, Percy, Paige, Allard, Bradley
Publikováno v:
In The Journal of Academic Librarianship March 2020 46(2)
Autor:
Lo, Patrick (AUTHOR), Liu, Qianxiu (AUTHOR), Allard, Bradley (AUTHOR), Stark, Andrew J. (AUTHOR)
Publikováno v:
Library Quarterly. Apr2021, Vol. 91 Issue 2, p209-233. 25p. 9 Charts.
Autor:
Qianxiu Liu1 s1730536@s.tsukuba.ac, Allard, Bradley2 brad.allard1@gmail.com, Lo, Patrick3 wotan455@gmail.com, Qingshan Zhou4 zqs@pku.edu.cn, Tianji Jiang4 daily.jiang@pku.edu.cn, Hiroshi Itsumura1 hits@slis.tsukuba.ac.jp
Publikováno v:
College & Research Libraries. Jan2019, Vol. 80 Issue 1, p8-31. 24p.
Autor:
Allard, Bradley James
Publikováno v:
Dissertations and Theses.
These two joint-studies used recorded versions of the Northwestern University Auditory Test Number 6 (NU-6) and the California Consonant Test (CCT) in the hearing aid evaluations (HAEs) of 12 male and one female subjects, aged 41 to 87 years. They ex
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.