Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Alkhaldi G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, J, Parrott, S, Sweeting, M, Farmer, A, Ross, J, Dack, C, Pal, K, Yardley, L, Barnard, M, Hudda, M, Alkhaldi, G, Murray, E
BACKGROUND: Type 2 diabetes mellitus is one of the most common long-term conditions, and costs health services approximately 10% of their total budget. Active self-management by patients improves outcomes and reduces health service costs. While the e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::5e418a4841a7cfd607a7d67a64076c96
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/110032/1/0f07047009cb9c1a100d656bcc8bea7c.pdf
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/110032/1/0f07047009cb9c1a100d656bcc8bea7c.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alkhaldi, G. A. H.
Background Digital interventions (DIs) provide effective and potentially cost-effective models for improving health behaviour outcomes as they deliver health information and services that are widely disseminated, confidential, and can be tailored to
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.746322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.