Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Alkhaldi, R.S."'
Yes
The link between autistic people having a mind that is difficult to read (by neurotypical participants) and being perceived unfavorably was investigated. Videoed Autistic and neurotypical targets from Sheppard et al. (PLOS ONE 7(11):e49859,
The link between autistic people having a mind that is difficult to read (by neurotypical participants) and being perceived unfavorably was investigated. Videoed Autistic and neurotypical targets from Sheppard et al. (PLOS ONE 7(11):e49859,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/17874
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Autism; 2023, Vol. 9 Issue 2, p116-131, 16p
Autor:
Damian Milton, Sara Ryan
This handbook provides an authoritative and up-to-date overview of Critical Autism Studies and explores the different kinds of knowledges and their articulations, similarities, and differences across cultural contexts and key tensions within this sub
Autor:
Rory T. Devine, Serena Lecce
This landmark text integrates diverse perspectives on how humans understand others'minds (or ‘theory of mind') beyond early childhood into middle childhood and adolescence. It explores how the neural, cognitive, and social changes of middle childho