Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Alijoki, Alisa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vainikainen, Mari-Pauliina, Lintuvuori, Meri, Paananen, Maiju, Eskelinen, Mervi, Kirjavainen, Tanja, Hienonen, Ninja, Jahnukainen, Markku, Thuneberg, Helena, Asikainen, Mikko, Suhonen, Eira, Alijoki, Alisa, Sajaniemi, Nina, Reunamo, Jyrki, Keskinen, Hanna-Leena, Hotulainen, Risto
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::af9bdc70624ee123e439cc98dd1d888b
http://hdl.handle.net/10138/254902
http://hdl.handle.net/10138/254902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Special Needs Education; Aug2017, Vol. 32 Issue 3, p377-390, 14p
Publikováno v:
In Psychoneuroendocrinology September 2019 107 Supplement:24-24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alijoki, Alisa
The purpose of this follow-up study is to analyse stages of learning and teaching of children with special needs in pre-school and the first two grades of elementary school. The target group included 270 children with special needs. The three year fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::05e45b08a1a3c21b8301f7f8647510ae
http://hdl.handle.net/10138/20014
http://hdl.handle.net/10138/20014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.