Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Alibran, P."'
Autor:
Badiâa Bouazzaoui, Séverine Fay, Emilie Alibran, Léa Martinez, Florent Pinard, Nolwenn Kerhardy, Tugba Onsekiz, Laurence Taconnat
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionAge-based stereotype threat (ABST), the concern of being judged according to a negative age stereotype may lead to underperformance in the stereotype domain. The present study aims to replicate the negative effect of ABST on episodic memo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8caf20540004e4fb9a2749991e6b4fe
Publikováno v:
International Journal of Nursing Sciences, Vol 9, Iss 4, Pp 542-552 (2022)
Objective: Equine-assisted interventions (EAI) can improve a variety of health problems in older adults and thus promote their well-being. This systematic review aimed to synthesize studies on EAI to understand better their effects on the health of o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dc0aef03e9c4c45b6b25b1856a0026c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Nursing Sciences; October 2022, Vol. 9 Issue: 4 p542-552, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.