Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Aliasgari, Majid"'
Publikováno v:
Education, Business and Society: Contemporary Middle Eastern Issues, 2010, Vol. 3, Issue 1, pp. 6-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17537981011022779
Autor:
Basiri, Abbas, Taheri, Maryam, Alireza Khoshdel, Shabnam Golshan, Mohseni-Rad, Hamed, Borumandnia, Nasrin, Simforoosh, Nasser, Nafar, Mohsen, Aliasgari, Majid, Nourbala, Mohammad Hossein, Gholamreza Pourmand, Farhangi, Soudabeh, Khalili, Nastaran
Additional file 1: Supplementary Table 1. Univariable logistic regression to determine predictive factors for selecting type of donor.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d13ca52ad4a491aad528008b3512ab0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 27, Issue: 1 395-405
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Bu çalışma, öğretimin kalitesini etkileyen faktörleri açık-lamayı ve bunların öğretim kalitesi üzerindeki etkilerini belir-lemeyi amaçlamaktadır. Verilerin toplanması için karma araştırma yaklaşımı ve sınıflandırma modelinin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ccabc0c474c4f4db8f13ce9d6edacc25
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kefdergi/issue/42585/513356
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kefdergi/issue/42585/513356
Publikováno v:
Payesh (Health Monitor); Mar/Apr2020, Vol. 19 Issue 2, p45-58, 14p
Publikováno v:
Kastamonu Education Journal / Kastamonu Eğitim Dergisi; ock2019, Vol. 27 Issue 1, p395-405, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.