Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Ali, Rafaqet"'
Publikováno v:
In Journal of Air Transport Management March 2023 107
Autor:
Muneer, Seher1 (AUTHOR), Bakhsh, Khuda1 (AUTHOR) kbakhsh@cuivehari.edu.pk, Ali, Rafaqet1 (AUTHOR), Yasin, Muhammad Asim1 (AUTHOR), Kamran, Muhammad Asif2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Environment, Development & Sustainability. May2024, Vol. 26 Issue 5, p11379-11396. 18p.
Publikováno v:
In Sustainable Cities and Society July 2019 48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bashir, Hafiza Nadia, Khan, Muhammd Imran, Sajjad, Muhammad, Gillani, Durdana Qaiser, Ali, Rafaqet, Yaseen, Muhammad Asim
Publikováno v:
Práxis Educacional; v. 16 n. 37 (2020): Edição Especial; 525-538
Práxis Educacional; Vol. 16 Núm. 37 (2020): Edição Especial; 525-538
Práxis Educacional; Vol. 16 No. 37 (2020): Edição Especial; 525-538
Práxis Educacional
Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB)
instacron:UESB
Práxis Educacional; Vol. 16 Núm. 37 (2020): Edição Especial; 525-538
Práxis Educacional; Vol. 16 No. 37 (2020): Edição Especial; 525-538
Práxis Educacional
Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB)
instacron:UESB
Este artigo tem como objetivo explorar o efeito da disparidade de riqueza entre os distritos de Punjab na matrícula escolar de crianças de 3 a 14 anos de idade no período de 2008, 2011, 2014. Este estudo utilizou o modelo probit e também usa o co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.