Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Ali, Attia Abdelkader"'
Autor:
Ali, Attia Abdelkader
In an era of intense competition, banks must prioritize the establishment of enduring customer connections by implementing efficient service recovery measures. Nevertheless, because of the inherent human factor involved in the delivery of banking ser
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10045/148527
Autor:
ALI, ATTIA ABDELKADER1 Aaaa16@alu.ua.es
Publikováno v:
Review of Economic & Business Studies. Jun2024, Vol. 17 Issue 1, p227-239. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali, ATTIA Abdelkader1 Aaaa16@alu.ua.es
Publikováno v:
Journal of Public Administration, Finance & Law. 2024, Issue 31, p553-569. 17p.