Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Ali, Aida Azlina"'
Autor:
Safwan Kamarazaman, Ihsan, Sui Kiong, Ling, Nik Hasan, Mohd Kamal, Basherudin, Norlia, Mohd Kasim, Nur Aini, Ali, Aida Azlina, Ramli, Salfarina, Maniam, Sandra, Johari James, Richard, Rojsitthisak, Pornchai, Halim, Hasseri
Publikováno v:
In Saudi Pharmaceutical Journal July 2024 32(7)
Autor:
Wahab, Mohd Shahezwan Abd, Hamdi, Humaira’, Ali, Aida Azlina, Karuppannan, Mahmathi, Zulkifli, Muhammad Harith, Maniam, Sandra, Ung, Carolina Oi Lam
Publikováno v:
In Journal of Herbal Medicine June 2023 39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kamarazaman, Ihsan Safwan, Mohamad Ali, Nor Azah, Abdullah, Fauziah, Che Saad, Nazrin, Ali, Aida Azlina, Ramli, Salfarina, Rojsitthisak, Pornchai, Halim, Hasseri
Publikováno v:
In Arabian Journal of Chemistry June 2022 15(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning January-February 2014 6(1):114-121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zulkurnain, Ezza Izzati, Ramli, Salfarina, Ali, Aida Azlina, James, Richard Johari, Kamarazaman, Ihsan Safwan, Halim, Hasseri
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical Investigation; Jul-Sep2023, Vol. 13 Issue 3, p422-431, 10p
Autor:
Wahab, Mohd Shahezwan Abd, Rashid, Amanina, Ali, Aida Azlina, Zaki, Izzati Abdul Halim, Alias, Rosmaliah, Mustaffa, Mohd Faiz, Zainal, Kasyful Azhim, Zulkifli, Muhammad Harith, Rahim, Aisyah Saad Abdul
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning May 2022 14(5):635-646