Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Alharbi, Nouf Sulaiman"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alharbi, Nouf Sulaiman, Alenazi, Nourah Mohammed, Althubaiti, Alaa, Alkahtani, Reem, Nasser, Seema, Aldriwesh, Marwh Gassim
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Jul2024, Vol. 15, p659-668, 10p
Autor:
Al-Maghrabi, Mohsin, Mamede, Silvia, Schmidt, Henk G, Omair, Aamir, Al-Nasser, Sami, Alharbi, Nouf Sulaiman, Magzoub, Mohi Eldin Mohammed Ali
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Feb2024, Vol. 15, p133-140, 8p
Additional file 5. Modified Kirkpatrick���s framework. The framework was adapted from Barr���s six-level classification [43, 44].
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::473a5c45ed70da1a94040ea09a32aeea
Additional file 2. Data extraction tool that was designed and used to extract data from the articles included in the current systematic review.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b9e4987220e61fb860cb4c97db4ee6f0
Additional file 3. Original quality checklist for mixed-methodology case studies and other in-depth complex designs [42].
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7992c84961b526fa2d791f05373f72b6
Additional file 4. Checklist used for assessing quality of included articles. The checklist was adapted from Mays et al. 2001 [42].
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a506a4409a098de4eea1b8b008b926a
Additional file 6. Overview of the included studies that implemented interprofessional education (IPE) programs in undergraduate curricula.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::be29a765a468d426996411161ed7eaf4
Additional file 1. Search strategy for identification of articles for the review of undergraduate-level teaching and learning approaches for interprofessional education in the healthcare professions.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cbcb9ba1c235de198162b4b2e8f27670
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.