Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Alhamad, Kawla"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Augmented Reality (AR) books offer new opportunities for interaction and engagement, and additional features provide potential to support children’s reading comprehension, yet there is currently very little research in this area. This project aims
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d7ac56e1c8fcc139cfbf398251375a25
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2022, p1645-1654, 10p
Autor:
Lewis, Katherine E., Sweeney, Gwendolyn, Thompson, Grace M., Adler, Rebecca M., Alhamad, Kawla
Publikováno v:
Insights into Learning Disabilities; Spring2022, Vol. 19 Issue 1, p3-36, 34p