Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Alhadabi, Amal"'
Autor:
Alhadabi, Amal Mohammed
Class enumeration and detection of latent heterogeneity when fitting the Growth Mixture Model (GMM) are multifaceted processes that are influenced by several factors, resulting in invalid class-structure, mainly estimated by Maximum Likelihood using
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education September 2022 117
Autor:
Alhadabi, Amal1 a.alhadabi2@squ.edu.om
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Studies / Magallat Al-Dirasat Al-Tarbawiyyat Wa-Al-Bafsiyyat. 2022, Vol. 16 Issue 4, p355-372. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Grit, self-efficacy, achievement orientation goals, and academic performance in University students.
Autor:
Alhadabi, Amal1 aalhadab@kent.edu, Karpinski, Aryn C.1
Publikováno v:
International Journal of Adolescence & Youth. Mar2020, Vol. 25 Issue 1, p519-535. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alkharusi, Hussain, Aldhafri, Said, Al-Harthy, Ibrahim, Albarashdi, Hafidha, Alrajhi, Marwa, Alhadabi, Amal
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology; 2021, Vol. 19 Issue 55, p671-686, 16p, 8 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.