Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Algebraic activity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chimoni, Maria Ch.
Includes bibliographical references. Number of sources in the bibliography:111 Thesis (Ph. D.) -- University of Cyprus, Faculty of Social Sciences and Education, Department of Education, June 2015. The University of Cyprus Library holds the printed f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4485::73153809de7b405ad23206f778740b7e
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/39239
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/39239
Autor:
Strømskag, Heidi
Publikováno v:
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.474-480
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.474-480
International audience; With a focus on epistemology, this paper discusses what pattern generalisation as an algebraic activity involves. Further, it presents a review of empirical studies where a pattern-based approach is used to teach algebra. This
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5a466590aeffe11f728a12749e4253cd
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01286944
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01286944
Autor:
Vieira, Lygianne Batista
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFGUniversidade Federal de GoiásUFG.
Submitted by Luciana Ferreira (lucgeral@gmail.com) on 2014-09-16T12:24:24Z No. of bitstreams: 2 Disserta___o_Lygianne.pdf: 2202940 bytes, checksum: 1620c13133bad82ccf59b53e167f03b3 (MD5) license_rdf: 23148 bytes, checksum: 9da0b6dfac957114c6a7714714b
Externí odkaz:
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/3073
Autor:
Vieira, Lygianne Batista
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
O presente trabalho objetivou estudar as implicações pedagógicas de atividades lúdicas para o ensino e aprendizagem da álgebra no Ensino Médio. Utilizamos como caminho metodológico o experimento didático que é um método de investigação qu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::960c44b4803daec533899890d267107b
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/3073
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/3073
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.