Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Alexandron, Giora"'
Unsupervised clustering of student responses to open-ended questions into behavioral and cognitive profiles using pre-trained LLM embeddings is an emerging technique, but little is known about how well this captures pedagogically meaningful informati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.06599
Autor:
Viberg, Olga, Cukurova, Mutlu, Feldman-Maggor, Yael, Alexandron, Giora, Shirai, Shizuka, Kanemune, Susumu, Wasson, Barbara, Tømte, Cathrine, Spikol, Daniel, Milrad, Marcelo, Coelho, Raquel, Kizilcec, René F.
With growing expectations to use AI-based educational technology (AI-EdTech) to improve students' learning outcomes and enrich teaching practice, teachers play a central role in the adoption of AI-EdTech in classrooms. Teachers' willingness to accept
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.01627
Publikováno v:
In Computers & Education March 2024 210
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Sequencing items in adaptive learning systems typically relies on a large pool of interactive assessment items (questions) that are analyzed into a hierarchy of skills or Knowledge Components (KCs). Educational data mining techniques can be used to a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1812.08390
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Simulated Learners in Educational Technology: A Systematic Literature Review and a Turing-like Test.
Autor:
Käser, Tanja, Alexandron, Giora
Publikováno v:
International Journal of Artificial Intelligence in Education (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 34 Issue 2, p545-585, 41p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexandron, Giora, Ruipérez-Valiente, José A., Chen, Zhongzhou, Muñoz-Merino, Pedro J., Pritchard, David E.
Publikováno v:
In Computers & Education May 2017 108:96-114