Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Alexandron, Giora"'
Applying IRT to Distinguish Between Human and Generative AI Responses to Multiple-Choice Assessments
Autor:
Strugatski, Alona, Alexandron, Giora
Generative AI is transforming the educational landscape, raising significant concerns about cheating. Despite the widespread use of multiple-choice questions in assessments, the detection of AI cheating in MCQ-based tests has been almost unexplored,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.02713
Unsupervised clustering of student responses to open-ended questions into behavioral and cognitive profiles using pre-trained LLM embeddings is an emerging technique, but little is known about how well this captures pedagogically meaningful informati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.06599
Autor:
Viberg, Olga, Cukurova, Mutlu, Feldman-Maggor, Yael, Alexandron, Giora, Shirai, Shizuka, Kanemune, Susumu, Wasson, Barbara, Tømte, Cathrine, Spikol, Daniel, Milrad, Marcelo, Coelho, Raquel, Kizilcec, René F.
With growing expectations to use AI-based educational technology (AI-EdTech) to improve students' learning outcomes and enrich teaching practice, teachers play a central role in the adoption of AI-EdTech in classrooms. Teachers' willingness to accept
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.01627
Autor:
Salman, Asaf, Alexandron, Giora
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence December 2024 7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Sequencing items in adaptive learning systems typically relies on a large pool of interactive assessment items (questions) that are analyzed into a hierarchy of skills or Knowledge Components (KCs). Educational data mining techniques can be used to a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1812.08390
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching; Oct2024, Vol. 61 Issue 8, p1858-1889, 32p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.