Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Alesiani R."'
Autor:
Somma A., Blum N., Black D., Alesiani R., Boccalon S., Giarolli L., Borroni S., Maffei C., Fossati A.
This study aims to perform a quantitative synthesis of research literature yielding empirical evidence of the efficacy of System Training for Emotional Predictability and Problem Solving (STEPPS; Blum, Bartels, John and Pfohl, 2002) in the treatment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10495::24b0c92235b4c12c2ec41f37bd047812
ObjectiveDespite the common opinion about the difficulty of treating patientswith personality disorders, significant research data support the efficacyof different techniques of treatment, both cognitive-behaviouraland dynamic. The aim of our prelimi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10495::7265db660932f8c1efdd6a4cc1197638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonella Somma, Blum, N., Black, D., Alesiani, R., Boccalon, S., Giarolli, L., Borroni, S., Maffei, C., Fossati, A.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::064475df82c59f5209858a1589f61b2e
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85045106374&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85045106374&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.