Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Alena Nohavová"'
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 73, Iss 2 (2023)
Cílem příspěvku je představit problematiku psychodidaktiky s ohledem na vztahy mezi vzdělávací teorií a praxí a přispět do diskuse o uplatnění psychodidaktického hlediska v učitelském vzdělávání. Metody: Předmětem kvalitativn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc8e390ae5734dd183f3911b85d718ce
Autor:
Alena Nohavová, Lenka Sokolová
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 68, Iss 4 (2019)
Článek je zaměřený na cíle výuky psychologie pro učitelské obory ve vztahu k obsahu výuky. Na tuto problematiku kurikula se díváme skrze výpovědi studentů, kteří absolvovali výuku psychologie na dvou pedagogických fakultách: jedn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8ca32c37d074ccaa4c5a4360630c99f
Autor:
Jan Slavík, Kateřina Dytrtová, Ondřej Hník, Lucie Jakubcová, Alena Nohavová, Veronika Rodová, Věra Uhl Skřivanová
Publikováno v:
Studia paedagogica. 27:9-32
V článku je teoreticky analyzována klíčová kompetence kulturní povědomí a vyjadřování s cílem objasnit její strukturu a charakterizovat způsoby její realizace ve vzdělávací praxi. Důraz je kladen na kreativní povahu této kompete
Autor:
Tomáš Janík, Jan Slavík, Tereza Češková, Irena Budínová, Eva Minaříková, Petr Najvar, Markéta Bartoňová, Věra Ferdiánová, Lukáš Feřt, Michaela Horniaková, Alena Hošpesová, Jan Husák, Martin Jáč, Jiří Kohout, Petra Konečná, Dana Kričfaluši, Markéta Kuberská, Pavel Masopust, Pavel Mentlík, Alena Nohavová, Markéta Píšová, Lukáš Rokos, Václav Stacke, Stanislav Štěpáník, Kateřina Tomešková, Tereza Topolovská, Michal Vavroš, Matěj Vrhel
The book introduces the issue of productive culture of teaching and learning in broader didactical context. In the first part of the book, three areas of productive culture of teaching and learning are as theoretical framework presented: 1. clarity,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c11955209b4b34c42905cf29d13f20ba
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m280-0241-2022
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m280-0241-2022
Publikováno v:
International Approaches to Promoting Social and Emotional Learning in Schools ISBN: 9781003093053
International Approaches to Promoting Social and Emotional Learning in Schools
International Approaches to Promoting Social and Emotional Learning in Schools
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3904e38b0e0be49bdd4d6f6a334d00de
https://doi.org/10.4324/9781003093053-14
https://doi.org/10.4324/9781003093053-14
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education. 109:103560
This study examined the association between work-related coping behaviour and experience patterns (WCEP), career choice motivation, and motivational regulation in first-year German teacher education students and their counterparts from the Czech Repu
Autor:
Lenka Sokolová, Alena Nohavová
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 68, Iss 4 (2019)
Článek je zaměřený na cíle výuky psychologie pro učitelské obory ve vztahu k obsahu výuky. Na tuto problematiku kurikula se díváme skrze výpovědi studentů, kteří absolvovali výuku psychologie na dvou pedagogických fakultách: jedn
Publikováno v:
Studia paedagogica. 20:21-46
Studie se zabýva psychologickou gramotnosti jako jednim z klicových cilů vzdělavani v psychologii. Autoři analyzuji psychologickou gramotnost jako koncept, který podmiňuje výběr vzdělavaciho obsahu a použiti metod v psychologickem vzdělav
Publikováno v:
Journal of Academic Ethics. 11:157-167
In this study, we examine differences in cheating behaviors in higher education between two countries, namely the United States and the Czech Republic, which differ in many social, cultural and political aspects. We compare a recent (2011) Czech Repu
Autor:
Alena Nohavová, Jan Slavík
Publikováno v:
Journal of Pedagogy / Pedagogický casopis. 2:92-106
Rozvoj hlasu pro pedagogickou komunikaci - mezi reflexí a prožitkem