Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Aleksy W"'
Autor:
Cichoń, Aleksy W.
Próba charakterystyki pokolenia po ’89 okazuje się problematyczna ze względu na brak wspólnego mianownika historycznego; dotąd nie można mówić o wytworzeniu jakiejkolwiek ponadjednostkowej tożsamości. Cechy przypisywane młodemu pokoleniu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2515::f3e49097c377e33c499a8f3ba6eb5230
https://hdl.handle.net/11089/21865
https://hdl.handle.net/11089/21865
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Graham J, Vickers D, Eyles J, Brinton J, Al Malky G, Aleksy W, Martin J, Henderson L, Mawman D, Robinson P, Midgley E, Hanvey K, Twomey T, Johnson S, Vanat Z, Broxholme C, McAnallen C, Allen A, Bray M, Graham, John
Publikováno v:
Cochlear Implants International: An Interdisciplinary Journal; 2009, Vol. 10 Issue 3, p119-141, 23p
Autor:
Quentin Summerfield, A., Barton, G.R., Toner, J., McAnallen, C., Proops, D., Harries, C., Cooper, H., Court, I., Gray, R., Osborne, J., Doran, M., Ramsden, R., Mawman, D., O'Driscoll, M., Graham, J., Aleksy, W., Meerton, L., Verschure, C., Ashcroft, P., Pringle, M.
Publikováno v:
International Journal of Audiology; Jul2006 Supplement, Vol. 45, p99-107, 9p, 6 Diagrams, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.