Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Alcaráz Moreno, Noemí"'
Publikováno v:
Investigación y Educación en Enfermería, Volume: 34, Issue: 1, Pages: 74-83, Published: APR 2016
Objective.This work sought to validate and propose an instrument to measure the performance of tutors in promoting self-directed learning in students involved in processes of problem-based learning. Methods. Confirmatory factor analysis (CFA) was app
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::bca904e644bd73a55110e8831153bab2
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-53072016000100009&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-53072016000100009&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amador Fierros G; Universidad de Colima, México., Montesinos-López OA; Universidad de Colima, México., Alcaráz Moreno N; Universidad de Colima, México.
Publikováno v:
Investigacion y educacion en enfermeria [Invest Educ Enferm] 2016 Apr; Vol. 34 (1), pp. 74-83.