Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Albro, Elizabeth R."'
Autor:
Douglas, Karen M., Albro, Elizabeth R.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2014 Sep 01. 26(3), 341-355.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43548430
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Albro, Elizabeth R.
Publikováno v:
Albro, Elizabeth R.(2008). Preparing Research Grant Proposals for the Institute of Education Sciences: Bringing Cognitive Science to Education Research. Proceedings of the Cognitive Science Society, 30(30). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7453z1cb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7686cfe0cf645da92deca451c8595128
http://www.escholarship.org/uc/item/7453z1cb
http://www.escholarship.org/uc/item/7453z1cb
Autor:
Albro, Elizabeth R.
Publikováno v:
Albro, Elizabeth R.(2007). Funding Opportunities for Cognitive Scientists through the Institute of Education Sciences. Proceedings of the Cognitive Science Society, 29(29). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5mf006cc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::d2ab1a81f9d060df0493a9bec8a88ecd
http://www.escholarship.org/uc/item/5mf006cc
http://www.escholarship.org/uc/item/5mf006cc
Autor:
Albro, Elizabeth R., Connor, Carol McDonald, Morrison, Frederick J., Fishman, Barry, Landauer, Thomas, Vitale, Micheal R., Romance, Nancy R., Collins, Jim
Publikováno v:
Albro, Elizabeth R.; Connor, Carol McDonald; Morrison, Frederick J.; Fishman, Barry; Landauer, Thomas; Vitale, Micheal R.; et al.(2007). Using Cognitive Science to Improve Reading Instruction and Reading Comprehension in School-Aged Learners. Proceedings of the Cognitive Science Society, 29(29). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4tw9m3zb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::9c9349a0a345411f72ad6a7dfc44a483
http://www.escholarship.org/uc/item/4tw9m3zb
http://www.escholarship.org/uc/item/4tw9m3zb
Autor:
Stein, Nancy L, Albro, Elizabeth R
Publikováno v:
Stein, Nancy L; & Albro, Elizabeth R. (2002). The Origins, Development, and Nature of Argument Understanding. Proceedings of the Cognitive Science Society, 24(24). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4g12d58b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::fb7742b5047abf7a5d587ed5284ced47
http://www.escholarship.org/uc/item/4g12d58b
http://www.escholarship.org/uc/item/4g12d58b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stein, Nancy L., Albro, Elizabeth R.
Publikováno v:
Discourse Processes; Nov2001, Vol. 32 Issue 2/3, p113-133, 21p, 4 Charts, 1 Graph
Publikováno v:
Empirical Studies of the Arts; January 2001, Vol. 19 Issue: 1 p111-130, 20p