Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"Albrecht Lauren"'
Autor:
Scott Shannon D, Albrecht Lauren, O’Leary Kathy, Ball Geoff DC, Hartling Lisa, Hofmeyer Anne, Jones C, Klassen Terry P, Burns Katharina, Newton Amanda S, Thompson David, Dryden Donna M
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 7, Iss 1, p 70 (2012)
Abstract Background Knowledge translation (KT) aims to close the research-practice gap in order to realize and maximize the benefits of research within the practice setting. Previous studies have investigated KT strategies in nursing and medicine; ho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b417b3cda4f4b85a5329d9937fb71fc
Autor:
Hartling Lisa, Dryden Donna M, Ball Geoff DC, O'Leary Kathy, Albrecht Lauren, Scott Shannon D, Hofmeyer Anne, Jones C, Kovac Burns Kathy, Newton Amanda S, Thompson David, Klassen Terry P
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 6, Iss 1, p 58 (2011)
Abstract Background Knowledge translation (KT) aims to close the gap between knowledge and practice in order to realize the benefits of research through (a) improved health outcomes, (b) more effective health services and products, and (c) strengthen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/907567b4496446c7934e76564cf0b155
Publikováno v:
In Kidney International November 2023 104(5):910-915
Autor:
Campos, Melissa1 (AUTHOR) camposm4@uci.edu, Albrecht, Lauren V.1,2 (AUTHOR) l.albrecht@uci.edu
Publikováno v:
Cancers. Jan2024, Vol. 16 Issue 1, p16. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Wnt canonical pathway activates macropinocytosis and lysosomal degradation of extracellular proteins
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 May . 116(21), 10402-10411.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26706265
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Feb . 116(8), 2987-2995.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26671940
Autor:
Ubels, Nick1 nubels@ccsmh.ca, Albrecht, Lauren
Publikováno v:
Evidence Based Library & Information Practice. 2024, Vol. 19 Issue 2, p109-118. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.