Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Albors Garrigós, J."'
Publikováno v:
Boletín de la Sociedad Española de Cerámica y Vidrio, Vol 47, Iss 6, Pp 339-344 (2008)
The tile ceramic industry, as other traditional industries, is immersed in a context of constant changes driven by relevant competition world-wide. The distribution function is not an exception and is playing an increasing role in a global economy. O
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/889eb10fb9d0420daedf931dc21b2725
¿Eco-innovación, una evolución de la innovación? Análisis empírico en la industria cerámica española
Publikováno v:
Boletín de la Sociedad Española de Cerámica y Vidrio, Vol 50, Iss 5, Pp 253-260 (2011)
Innovation and sustainable development are considered to be economic drivers and crucial in fixing competitive position of companies. Eco-innovation, known as a synergic relation among both concepts must be an element to consider when designing the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c13e2e6cd5346c8a12c5d9664aeb24c
Publikováno v:
Boletín de la Sociedad Española de Cerámica y Vidrio, Vol 48, Iss 6, Pp 279-288 (2009)
The creation of differentiated products is one of the challenges that traditional sectors are focused on, as well as the aptitude to provide value added services in order to ensure value and customer fidelity. Information technologies, and specially
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52300ef41f214dfe9194b348f7a79a8d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa. 14(3):167-184
En el presente artículo se presenta una clasificación del sector alimentario valenciano mediante la técnica estadística del análisis cluster. Esta técnica permite conformar conglomerados con similares características que permitirán diseñar p
This study show an exhaustive and current analysis about all the relevant literature on strategic groups published to date. Thus, the target is double. First, we analyse and classify the main papers in the field in order to clarify all de advantages
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::0bbadd95af40334f39f461f53ea393cd
https://hdl.handle.net/10419/54371
https://hdl.handle.net/10419/54371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.