Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Albelbisi, Nour Awni"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; 2024, Vol. 55 Issue 1, p4-22, 19p
Autor:
Al-Adwan, Ahmad Samed, Li, Na, Al-Adwan, Amer, Abbasi, Ghazanfar Ali, Albelbisi, Nour Awni, Habibi, Akhmad
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Nov2023, Vol. 28 Issue 11, p15381-15413, 33p
Autor:
Habibi, Akhmad, Riady, Yasir, Alqahtani, Turki Mesfer, Muhaimin, Muhaimin, Albelbisi, Nour Awni, Jaya, Aswadi, Yaqin, Lalu Nurul
Publikováno v:
E-Learning & Digital Media; Nov2023, Vol. 20 Issue 6, p519-538, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE); Apr2023, Vol. 24 Issue 2, p217-231, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 23, Issue: 1 74-85
Turkish Online Journal of Distance Education
Web of Science
Turkish Online Journal of Distance Education
Web of Science
The purpose of this study is to explore the strengths, weaknesses, opportunities, and threats (SWOT) perceived by the learners regarding the acceptance of MOOCs in Malaysian universities. Quantitative research method was used and the descriptive data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::453eae15c4a98419df531c5b271a3869
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/67387/1048955
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/67387/1048955
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.