Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Albat M"'
Faster reaction times for the detection of multisensory compared to unisensory stimuli are considered a hallmark of multisensory integration. While this multisensory redundant signals effect (RSE) has been reproduced many times, it has also been repe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::62d0a13687881d0b13b09a908eba13a1
https://doi.org/10.1101/2021.03.09.434565
https://doi.org/10.1101/2021.03.09.434565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Minear M; Department of Psychology, University of Wyoming., Coane JH; Department of Psychology, Colby College., Boland SC; Department of Psychology, Colby College., Cooney LH; Department of Psychology, Colby College., Albat M; Department of Psychology, University of Wyoming.
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. Learning, memory, and cognition [J Exp Psychol Learn Mem Cogn] 2018 Sep; Vol. 44 (9), pp. 1474-1486. Date of Electronic Publication: 2018 Apr 12.
Autor:
Albat M; Institut für Anorganische Chemie , Christian-Albrechts-Universität zu Kiel , Max-Eyth-Strasse 2 , 24118 Kiel , Germany., Stock N; Institut für Anorganische Chemie , Christian-Albrechts-Universität zu Kiel , Max-Eyth-Strasse 2 , 24118 Kiel , Germany.
Publikováno v:
Inorganic chemistry [Inorg Chem] 2018 Aug 20; Vol. 57 (16), pp. 10352-10363. Date of Electronic Publication: 2018 Aug 02.
Autor:
Albat, Dominik1 (AUTHOR), Chiha, Slim1 (AUTHOR), Dohmen, Stephan1 (AUTHOR), Engelhardt, Pascal M.1 (AUTHOR), Sebode, Hanna1 (AUTHOR), Soicke, Arne1 (AUTHOR), Barone, Matthias2 (AUTHOR), Müller, Matthias2 (AUTHOR), Kühne, Ronald2 (AUTHOR) kuehne@fmp-berlin.de, Schmalz, Hans‐Günther1 (AUTHOR) schmalz@uni-koeln.de
Publikováno v:
European Journal of Organic Chemistry. 10/16/2023, Vol. 26 Issue 39, p1-5. 5p.
Publikováno v:
NPJ Science of Learning; 9/9/2024, Vol. 9 Issue 1, p1-6, 6p
Publikováno v:
Nanomaterials (2079-4991); May2024, Vol. 14 Issue 10, p849, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-12, 12p