Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Alazaidah, Raed"'
Autor:
Moubayed, Abdallah, Injadat, MohammadNoor, Alhindawi, Nouh, Samara, Ghassan, Abuasal, Sara, Alazaidah, Raed
Analyzing and evaluating students' progress in any learning environment is stressful and time consuming if done using traditional analysis methods. This is further exasperated by the increasing number of students due to the shift of focus toward inte
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.01655
Autor:
Alazaidah, Raed1 (AUTHOR) razaidah@zu.edu.jo, Samara, Ghassan2 (AUTHOR) gsamara@zu.edu.jo, Aljaidi, Mohammad2 (AUTHOR), Haj Qasem, Mais1 (AUTHOR) m.hajqasem@zu.edu.jo, Alsarhan, Ayoub3 (AUTHOR) ayoubm@hu.edu.jo, Alshammari, Mohammed4 (AUTHOR) gsamara@zu.edu.jo
Publikováno v:
Diagnostics (2075-4418). Jan2024, Vol. 14 Issue 1, p27. 19p.
Autor:
Al Bataineh, Abeer Fayez, Nahar, Khalid M. O., Khafajeh, Hayel, Samara, Ghassan, Alazaidah, Raed, Nasayreh, Ahmad, Bashkami, Ayah, Gharaibeh, Hasan, Dawaghreh, Waed
Publikováno v:
Applied Sciences (2076-3417); Nov2024, Vol. 14 Issue 22, p10154, 22p
Autor:
Alzyoud, Mazen, Al-shanableh, Najah, Nashnush, Eman, Shboul, Rabah, Alazaidah, Raed, Samara, Ghassan, Alhusban, Safaa
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2024, Vol. 18 Issue 19, p182-198, 17p
Autor:
Aljaidi, Mohammad, Kaiwartya, Omprakash, Samara, Ghassan, Alsarhan, Ayoub, Mahmud, Mufti, Alenezi, Sami M., Alazaidah, Raed, Lloret, Jaime
Publikováno v:
Computers (2073-431X); Oct2024, Vol. 13 Issue 10, p251, 20p
Autor:
Turki, Hussain Mohammed, Al Daoud, Essam, Samara, Ghassan, Alazaidah, Raed, Qasem, Mais Haj, Aljaidi, Mohammad, Abuowaida, Suhaila, Alshdaifat, Nawaf
Publikováno v:
International Journal of Electrical & Computer Engineering (2088-8708); Feb2025, Vol. 15 Issue 1, p836-845, 10p
Autor:
Samara, Ghassan, Alzyoud, Wafaa, Aljaidi, Mohammad, Alazaidah, Raed, Qasem, Mais Haj, Al Daoud, Essam
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2024, Vol. 18 Issue 18, p167-183, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.