Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Alastuey, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alastuey, M. C. Bueno
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 34:39-44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
instname
Previous studies have concluded that ICT are underused in primary and early childhood classrooms partly due to lack of appropriate training. This study explores ICT use and the validity of a training proposal as reported on a survey by two groups of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::601fd549559f46f0c5d65a31ffafd0ca
https://hdl.handle.net/10171/62182
https://hdl.handle.net/10171/62182
Publikováno v:
In Semergen: medicina general / de familia 2008 34(10):484-488
La hipótesis central de esta tesis es doble. Por un lado, se plantea la hipótesis de que las cogniciones de los docentes que enseñan sus asignaturas de contenido a través de una lengua extranjera siguiendo el método AICLE pueden moldearse a trav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1111::cc12f983a230881d00037108e70ba65d
https://hdl.handle.net/10171/59592
https://hdl.handle.net/10171/59592
Publikováno v:
International Journal of English Studies. 2015, Vol. 15 Issue 2, p17-39. 23p.
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; 2021, Vol. 29 Issue 6, p973-986, 14p