Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Alam Kazmi, Syed Hasnain"'
Autor:
Mubarik, Muhammad Shujaat, Miao, Miao, Mubarak, Muhammad Faraz, Zaman, Syed Imran, Alam Kazmi, Syed Hasnain, Naghavi, Navaz
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2021, Vol. 18, Issue 9, pp. 2523-2543.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-10-2019-0882
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 13, Issue 8, pp. 1609-1638.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-11-2019-0241
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 13, Issue 7, pp. 1479-1491.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-04-2020-0094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Organisational Studies & Innovation. Winter2020, Vol. 7 Issue 4, p19-34. 16p.
Publikováno v:
International Journal of Finance & Economics; Apr2023, Vol. 28 Issue 2, p1436-1449, 14p
Publikováno v:
International Journal of Finance & Economics; Jan2023, Vol. 28 Issue 1, p544-561, 18p
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing; abr-jun2021, Vol. 20 Issue 2, p279-308, 30p
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing; April 2021, Vol. 13 Issue: 8 p1609-1638, 30p
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing; February 2021, Vol. 13 Issue: 7 p1479-1491, 13p