Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Alajlan, Sarah"'
Autor:
Asdaq, Syed Mohammed Basheeruddin, Alshehri, Sultan, Alajlan, Sarah Abdulrahman, Hasino, Fadah Hasan, Alhammad, Shatha Khalid, Anazi, Taraf Shati Al, Alasfr, Reham Mansour, Otaibi, Munirah Fahad Al
Publikováno v:
In Journal of Infection and Public Health June 2024 17(6):1013-1022
Autor:
Alajlan, Sarah Mohammed
The purpose of this quantitative study is to describe female graduate students’ perceptions about their democratic empowerment in the classroom at King Saud University in Saudi Arabia. Their perceptions are compared based on female students' tracks
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10365/25815
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alajlan, Sarah, Lytras, Miltiadis D.
Publikováno v:
In Next Generation eHealth 2025:251-260
Autor:
Basheeruddin Asdaq, Syed Mohammed, Alshehri, Sultan, Alajlan, Sarah Abdulrahman, Almutiri, Abdulaziz Ali, Alanazi, Abdullah Khatim R.
Publikováno v:
Frontiers in Public Health; 2024, p01-13, 13p
Autor:
Almalki, Ziyad S, Alahmari, Abdullah K, Alajlan, Sarah AA, Alqahtani, Abdulhadi, Alshehri, Ahmed M, Alghamdi, Saleh A, Alanezi, Adel A, Alawaji, Basil K, Alanazi, Tareq A, Almutairi, Rawan A, Aldosari, Saad, Ahmed, Nehad
Publikováno v:
SAGE Open Medicine; 10/29/2023, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aljohani, Obaidalah H.1 (AUTHOR) dr.aljohani@outlook.com, Alajlan, Sarah M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Adult Learning. Nov2020, Vol. 31 Issue 4, p150-160. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.