Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Alaei, Saeed"'
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2023, Vol. 37, Issue 5, pp. 1709-1736.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-02-2023-0078
Autor:
Razavi Hajiagha, Seyed Hossein, Amoozad Mahdiraji, Hannan, Moradi, Samin, Garza-Reyes, Jose Arturo, Alaei, Saeed
Publikováno v:
The TQM Journal, 2022, Vol. 36, Issue 1, pp. 51-70.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-07-2022-0237
We consider descending price auctions for selling $m$ units of a good to unit demand i.i.d. buyers where there is an exogenous bound of $k$ on the number of price levels the auction clock can take. The auctioneer's problem is to choose price levels $
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.01384
Publikováno v:
The 15th Conference on Web and Internet Economics, 2019
Companies like Google and Microsoft run billions of auctions every day to sell advertising opportunities. Any change to the rules of these auctions can have a tremendous effect on the revenue of the company and the welfare of the advertisers and the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.02056
Publikováno v:
British Food Journal, 2021, Vol. 124, Issue 7, pp. 2012-2038.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-08-2021-0884
Market equilibria of matching markets offer an intuitive and fair solution for matching problems without money with agents who have preferences over the items. Such a matching market can be viewed as a variation of Fisher market, albeit with rather p
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1703.10689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Cleaner Production 10 August 2021 310
For selling a single item to agents with independent but non-identically distributed values, the revenue optimal auction is complex. With respect to it, Hartline and Roughgarden (2009) showed that the approximation factor of the second-price auction
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1507.02615
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.